Sunday, December 8, 2013

CODE8 Graduation

Salam,

Baru2 nie yang xbaru sangat, cukup la setahun aku training kt MIMOS dibawah program CODE8. Program CODE8 nie name singkatan bagi Centre of Domain Expertise Acceleration..

Jadi pas setahun, grad la aku.. Nie gambar grad:



Sepanjang setahun, banyak mende yang aku dapat belajar,. life kat MIMOS pon sangat menyeronokkan.. Kat dalam MIMOS tu aku ditempatkan kt Reliability Lab bawah Product Quality and Reliability Engineering.. Sangat seronok keje kat lab nie.. Ia sebuah tempat yang aku datang dan balik keje dalam keadaan senyum sepanjang tahun.. hehe..

Jadi terima kasih teramat sangat kepada smue yang berjasa kt aku sepanjang 1 tahun bawah program CODE8 nie..

Walaupon aku harapkan diserap lepas training, tapi aku xdiserap, tapi, tuhan maha pemurah, MIMOS bagi aku lg 6 bulan lagi peluang tuk keje kat sini, atas program CODE8 PLUS namenye.. So dalam mase 6 bulan nie, aku kene la usaha lebih lagi. Aku sentiasa percaya usaha xakan mengecewakan aku..

Tue je nk share psl CODE8, hehe..

3 comments:

Anonymous said...

code8 ni ada dapat elaun?

theletter91 said...
This comment has been removed by the author.
Mamad said...

Code8 ni dapat elaun.. Sorry lambat reply.. Outstation minggu lepas.